8 Ağustos 2010 Pazar

avize 2

5 litrelik pet şişeden yaptığım avizemi paylaşacağım sizinle.
önce şişenin alt ve üst kısmını keserek ayırıyoruz.istediğiniz genişlikte kesebilirsiniz.



sonra dışını yapışkanlı kağıtla kapladım. kenarlarına ise küçük abiye çantamın yanında ekstradan verdikleri çanta sapını dikiş yerlerinden maket bıçakla sökerek sıcak silikonla şişemin uç kısımlarına geçirdim.


şişenin kesmiş olduğum ağız kısmına büyük çatal iğneyi ısıtarak delikler açtım.



ip sarkıttım ve uçlarına şeffaf damla boncuklardan taktım.elimde fazla boncuk yoktu,eğer olsaydı daha yoğun yapardım.birkaç tane boncukla yetinmek zorunda kaldım. ağız kısmını ampulumun duy kısmına yerleştirdim. tam oturdu,ektradan bişi yapmama gerek kalmadı.en sonda kağıt kapladığım parçayı da üzerine yerleştirdikten sonra avizemi tamamladım.



bu daaa son görünüm... nasıl olmuş;)

4 yorum:

  1. harika olmuş.. eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. ilginç olmuş bravo.
    fikrim geldi onu da on marifette yazayım

    not:
    kelime doğrulamayı kaldıran bloglar daha çok yorum alıyor.İnsanı üşendiriyor doğrusu

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel çalışma.Bunun üzerine istediğimiz renkte boncukla da kaplayabiliriz belki...

    YanıtlaSil