25 Temmuz 2010 Pazar

sehpamı boyadım



daha yeni evli olduğum için bazı eksiklerim var. gerçi eksik hiç bitmiyor.zigon sehpam olmadığı için eşimin bekar evinden kalan tek bir sehpa var. gözüme hiç hoş görünmüyordu. üzerinde çiziklerde vardı.

bir gün blog açacağımı düşünmediğim için eski ve yeni hallerinin karşılaştırmasını yapamıyorum. eski hali kahverengiydi.

üzerine izolabant çektim. rastgele yapıştırdım. sonra 3 kat boyadım. bantları çıkarınca üzerindeki desenler oluştu ve 1 kat sprey vernikle vernikledim. işte bu kadaaarrr.. şimdi çok severek kullanıyorum..

3 yorum:

  1. sehpayı zımparaladınız mı?
    boya tutar mı yani merak ettim.
    nefis olmuş,ellerinize sağlık.
    cok modern bi havası var ;)

    YanıtlaSil
  2. bende orta sehpamızı yenilemek istiyorum ama tiryakimin dediği gibi zımpara yaptınızmı eski boyanın üzerine! ve hangi boyayı kullandınız!

    YanıtlaSil
  3. hayır arkadaşlar zımparalamadım. çok mat duruyordu zaten.bantları yapıştırdıktan sonra boyamaya başladım. kahverengi çizgileri kendi orjinal rengi.
    kullandığım boyaya gelince, ahşap boyamada kullanmak için aldığım 130 cc boyutunda küçük tüp bir boya. tex.co acrylıc opaque paint.
    Beğenmenize sevindim arkadaşlar. celebi orta sehpada da gayet güzel durur bu model.
    Ahşap kursuna yazılmak istiyorum aslında teknik öğrenmek maksatlı fakat orada herkese çiçek böcek çizmeyi öğretiyorlar, bende daha farklı modellerden hoşlanıyorum ve sanırım bu yüzdende ortaya böyle bir sehpa modeli çıktı.

    YanıtlaSil