11 Mayıs 2011 Çarşamba

Neeee dolu muuu!!!


bugün mayısın 11 i ve patır kütür dolu yağdı, arkasından şakır şakır yağmur. balkondaki çiçeklerimin içleri dolu doldu. daha yeni yeni yeşermeye başlamışken, bişey olmaz inşallah. İlk defa çiçek yetiştiriyorum, bu yüzden endişelendim doğrusu.. :))

sarı pıtırım

Dün civciv aldım.. çok tatlııı.. :)) en son çocukluğumda beslemiştim. çooookkk uzun yıllar geçti üzerinden. o zamanlar iki taneydi, şimdi tek.. offf ama bi görseniz, daha doğrusu duysanız o kadar çok ötüyor ki:(




Bugün biraz saksıda dolaştı. toprakla temas etsin istedim.. yanınada sıcak su dolu minik tuzluk boyutunda kavanoz koydum. gerçi tuzluk-baharatlık, ama ben kavanoz yerine kullanıyorum.



Sıcağı hissedince mayışıveriyor:)


Dün akşamdan beri hiçbişey yemedi. ekmek verdim olmadı, yeşillik verdim olmadı, onu ver bunu ver.... yok yemiyor.bugün sabah iki karınca yedi:) akşam ben çizi yiyordum civcivimede ufaladım parmağımla kırıntıların üzerine vurdum o da gagasıyla vurmaya başladı baya yedi (çok şükür) :))))

8 Ağustos 2010 Pazar

avize 2

5 litrelik pet şişeden yaptığım avizemi paylaşacağım sizinle.
önce şişenin alt ve üst kısmını keserek ayırıyoruz.istediğiniz genişlikte kesebilirsiniz.



sonra dışını yapışkanlı kağıtla kapladım. kenarlarına ise küçük abiye çantamın yanında ekstradan verdikleri çanta sapını dikiş yerlerinden maket bıçakla sökerek sıcak silikonla şişemin uç kısımlarına geçirdim.


şişenin kesmiş olduğum ağız kısmına büyük çatal iğneyi ısıtarak delikler açtım.



ip sarkıttım ve uçlarına şeffaf damla boncuklardan taktım.elimde fazla boncuk yoktu,eğer olsaydı daha yoğun yapardım.birkaç tane boncukla yetinmek zorunda kaldım. ağız kısmını ampulumun duy kısmına yerleştirdim. tam oturdu,ektradan bişi yapmama gerek kalmadı.en sonda kağıt kapladığım parçayı da üzerine yerleştirdikten sonra avizemi tamamladım.



bu daaa son görünüm... nasıl olmuş;)

28 Temmuz 2010 Çarşamba

pirinç kavanozu

Bu peçete kaplama olayına bayılıyorum. sevdiğim desenleri kullandığım objelerde görmek çok hoşuma gidiyor. Annem erzak koyarsın diye bana büyük bir kavanoz vermişti. bende içine pirinç koydum. nasıl yaptığıma gelince:



Gerçi artık hepimiz biliyoruz peçete dekupaj etmeyi. fakat ben bu defa boyamadan işlem yaptım. çünkü kavanozun içinin görünmesini istiyordum.pirincim az mı kalmış çok mu varmış bileyim diye.



Sadece kapağını boyadıktan sonra kapladım. 1 kat boyadıktan sonra peçete dekupe ettim ve kuruduktan sonra sprey vernikle vernikledim.

27 Temmuz 2010 Salı

renkli yumurtalıklar



geçen lerde beğendiğe gittik dolaşıyoruz ve bu sevimli renkli yumurtalıkları gördüm. fiyatıda çok uygun. 1.5 tl den aldım.çok severek kullanıyorum

25 Temmuz 2010 Pazar

sehpamı boyadım



daha yeni evli olduğum için bazı eksiklerim var. gerçi eksik hiç bitmiyor.zigon sehpam olmadığı için eşimin bekar evinden kalan tek bir sehpa var. gözüme hiç hoş görünmüyordu. üzerinde çiziklerde vardı.

bir gün blog açacağımı düşünmediğim için eski ve yeni hallerinin karşılaştırmasını yapamıyorum. eski hali kahverengiydi.

üzerine izolabant çektim. rastgele yapıştırdım. sonra 3 kat boyadım. bantları çıkarınca üzerindeki desenler oluştu ve 1 kat sprey vernikle vernikledim. işte bu kadaaarrr.. şimdi çok severek kullanıyorum..

miissss kokulu fesleğenim




canım fesleğenim. kokladıkça içim açılıyor, kimin açılmazki.. bir de balkonumu açınca içeri esen rüzgarla beraber dans eden kokusu bedenimi sardıkça ruhumda bir hafifleme.... aaaa nediyorum ben:))) şair oldum galiba hehe:)hiç anlamam şiirden zaten beceremedimde:))
olay şu ki efenim; kombimin altında duran bu canlının saksısı her baktığımda beni kaplaaaa beni kaplaaa diye bağırıyor sanki.. tamam tamam kaplayacağım ama ne yapayım dolaptaki yoğurdumun bitmesini bekliyorum:))))) önce onu kaplicam ve sonra seni onun içine sokucaamm. biraz sabır canım aaaa:P

Önünde duran çerçevedeki bıcır da benim küçüklüğüm. evde koyacak başka yer bulamadım mutfağımda duruyor.